Razvoj izdelkov Prepoznavanje trendov na področju blagovnih znamk in uspešno izkoriščanje priložnosti.

Storckovi zaposleni si nenehno prizadevajo, da bi svet naredili nekoliko slajši in s tem srečnejši; izziv, ki lahko včasih od začetne zamisli do vzorčne proizvodnje in nazadnje do predstavitve izdelka na trgu traja več let. V središču vsakega razvoja ali izboljšave sta vedno kakovost in verodostojnost naših blagovnih znamk.

Osnova

Osnova vsakega našega novega izdelka ali izboljšanega recepta je izčrpna tržna analiza, ker se Storck vedno ravna po željah potrošnikov.

Nato poseben tim pripravi poskusno serijo izbranih favoritov. Potem je čas za eksperimentiranje – surovine se preverjajo in primerjajo, proizvodni postopki pa testirajo in dodatno razvijajo, da bi vedno dosegli najboljše možne rezultate.

Pri inovacijah je odločilen dejavnik dolgoročnega uspeha tudi hitrost. Storck nenehno vlaga v najnovejše obrate in opremo za tovarne, ki so v lasti podjetja, in pripisuje velik pomen lastni proizvodnji, kar mu omogoča optimizacijo procesov in vzdrževanje visokih standardov kakovosti.
 
Od tega imajo koristi tudi obstoječe blagovne znamke, ker je lažje zagotoviti, da bodo izboljšave in nove različice receptov izpolnile pričakovanja potrošnikov, hkrati pa je mogoče učinkovito vključevati nove procesne tehnologije.

Storck product development: The process
Storck product development: The process
Storck product development: The process
Storck product development: The process

Proces

 

Od zamisli do prodajne uspešnice: Vse se začne s konceptom izdelka. To je podlaga za dejansko navodilo razvojnemu oddelku. Tim nato pripravi specifikacije in zahteve za vzorčni recept (prototip). Prototip skrbno ročno izdelajo v našem testnem centru.

Potencialni izdelek se nato testira in vzorči. Poudarek je na okusu, konsistenci in aromi, pomemben pa je tudi videz. Podrobnosti se nenehno izboljšujejo in ponovno vzorčijo, preden je recept dokončno odobren.

V procesu razvijanja izdelka je ogromno preverjanj: izdelek do trenutka, ko je pripravljen na proizvodnjo, spremljajo preverjanja roka uporabnosti in skladiščenja, ankete med potrošniki ter ocene finančne izvedljivosti. Od samega začetka se upoštevajo tudi posebni mednarodni vidiki, okusi in zahteve.

Odvisno od zahtev včasih celo zgradimo nove proizvodne linije. Prva proizvodna serija v dejanski liniji je vedno vznemirljiv trenutek, ker se takrat razkrije, kako dobro so timi v testnem centru opravili svoje delo.

Temeljno sporočilo

Ta proces se vedno osredotoča na dolgoročen uspeh – zagotoviti, da se bodo novi Storckovi izdelki trdno zasidrali na trgu in našli svoje mesto v življenju ljudi.

Strokovnost

Naj gre za mešalnik, valjalnik, ponev ali stroj za mešanje čokolade – Storck ima za proizvodnjo vzorcev na voljo v celoti opremljene kuhinje in zapleteno opremo. Živilski tehnologi, nutricionisti in izkušeni strokovnjaki na področju tehnologij za proizvodnjo slaščic delajo z roko v roki. Zaposleni v naših oddelkih za "recepture čokolad in polnjenj" so resnični umetniki na področju čokolade. Vse, kar bo pozneje, ko bo izdelek šel v industrijsko proizvodnjo, jamčilo visoko kakovost in edinstvenost Storckovih blagovnih znamk, se preuči do najmanjše podrobnosti in v majhnih količinah izdela ročno.

Storck product development: The challenge
Storck product development: The challenge
Storck product development: The challenge
Storck product development: the challenge

Izziv

Storckove blagovne znamke so na voljo v mnogih državah po vsem svetu. Izdelki se za svoj posebni okus v veliki meri lahko zahvalijo tudi svežini, kar je dokajšen izziv, kadar jih je treba prevažati na velike razdalje: domiselna logistika zagotavlja, da lahko tudi potrošniki v daljnih deželah uživajo Storckove izdelke takšne kakovosti, kakršno so se navadili pričakovati od nas.