nimm2 - vitamini in sladkanje
nimm2 - vitamini in sladkanje
nimm2 logo

Vedno priljubljen

nimm2 je pri otrocih in odraslih priljubljen že od leta 1962 in je ena najbolj znanih nemških blagovnih znamk trdih bonbonov. Družina blagovne znamke se nenehno širi. V skladu s svojo glavno obljubo: "Vitamini in sladkanje" so izdelki nimm2 poslastica, ki razveseljuje.

nimm2 bonboni

Sadni trdi bonboni s slastnim polnjenjem in vitamini so na voljo v dveh okusih: pomaranča in limona. Dva okusa sta navdihnila tudi ime: nimm2 ("vzemi dva").

nimm2 soft

nimm2 soft so polnjeni sadni žvečilni bonboni, ki združujejo najboljše, kar ponuja nimm2: sadni sok in vitamine. V vsakem pakiranju so štirje različni okusi s slastnim polnjenjem; nimm2 Soft so na voljo tudi v kisli in "Fizzy" različici.

nimm2 lizike

Popolnost oblike. Vsaka nimm2 lizika ima dva slastna sadna okusa, narejena pa je iz sadnega soka in vitaminov. Inovativne lizike so nenavadno gladke in okrogle ter zagotavljajo vrhunski užitek!

nimm2 minis brez sladkorja

nimm2 minis brez sladkorja – "Vitamini in sladkanje" – praktično pakiranje v škatlici na zapiranje, ki jo lahko nosimo s seboj.

Zgodovina
"Vitamini in sladkanje" – nimm2 izpolnjuje pričakovanja potrošnikov že od leta 1962. Zgodba o uspešnem konceptu.

Uspeh še danes

Široka paleta izdelkov

Danes je na voljo še veliko več različic poleg klasičnih sadnih bonbonov in gumijevih bonbonov nimm2 Smilegummi, vse pa združujejo najboljše, kar je značilno za nimm2. Posežete lahko po nimm2 Soft, nimm2 lizikah ali nimm2 Smilegummi AppleBuddies in Heroes: v paleti je nekaj za vsakogar!

2006

Okrog in okrog gremo!

nimm2 Soft so na trg prišli leta 2006. Žvečilni bonboni s sadnim polnjenjem in vitamini so na voljo v štirih slastnih različicah in so bili takojšen uspeh!

1996

Prelomnica

Zgodba o uspehu sadnih gumijevih bonbonov se je začela leta 1996. Z nimm2 Smilegummi je Storck potrošnikom ponudil sadni gumijev bonbon s sadnim sokom in vitamini. Absolutna prelomnica in prodajna uspešnica do danes!

nimm2 1996: Ein Meilenstein

1980

Modre besede

"Če ima vaš otrok najraje na svetu bonbone in če imate vi najraje na svetu svojega otroka, potem mu dajte nimm2." Ta televizijski oglas je odigral pomembno vlogo v osupljivem uspehu nimm2.

nimm2 1980: Wise words

1962

Neverjetna inovacija

Vse se je začelo leta 1962 s sadnimi bonboni nimm2, ki so že od vsega začetka vsebovali vitamine in okusno sadno polnjenje. Vse od takrat je slogan "Vitamini in sladkanje" sinonim za uspešen, edinstven koncept te uveljavljene Storckove blagovne znamke – kombinacije sladkarije in koristnosti nimm2.

nimm2 1962: Spektacular innovation